18/9-15 - 19/9-15

2015-09-19 19:25:13
Allmänt Kommentarer (0)
Waah, seg jävla människa. Kan verkligen aldrig gå upp i tid, blir så jävla trött på mig själv.. Behöver jobba :( idag vaknade jag liksom vid 13.30 men gick upp och åt frulle vid 15.30, inte jätte imponerande. Please help. Nu ligger jag typ fortfarande i sängen hah, I guess I'm getting old.

Tänkte åka till Johanna lite senare, hon har nån hinkarkväll haha! Sen kanske det blir en sväng till stan för ett glas vin eller något. Fan vad jag dricker, nästan varje gång jag går utanför dörren.. Skärpning typ. 

Igår kväll var lite kul, jag umgicks med min mans ex. Inte alls konstigt, vi är typ vänner! Vi började med fika på espresso house vid Hötorget och sen söp vi skallen av oss på Hellströms och Imperiet. Mysig brud det där, I really like her. Fattar att det låter konstigt, men det är det inte haha.

Peddoface! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback