20/9-15

2015-09-20 19:49:18
Allmänt Kommentarer (0)
Good day. Jag sa ju att jag skulle vakna tidigt och sådär.. Well, no. Vi såg nån keff jävla skräckfilm när jag kom hem igår.. öh, Last shift hette den nog, och klockan blev typ 5 innan vi la oss. Ställde ändå larm på 11 och 12 - den första stängde jag av och när det ringde kl 12 kände jag typ att det gått fem minuter sen förra, HELT död haha. Var ändå vaken några timmar men sen blev jag trött igen och sov till 16. What to do.
 
Blir så glad när folk lägger upp mya filmer på torrentsidor, speciellt skräckisaar (förutom när de suger)! Hittade några nu när jag kollade runt, en av dom har inte ens fått betyg på IMDB då den ska komma ut 6 oktober. FETT skumt, fattar inte hur den redan kan finnas haha, men ska bli kul att se vad det är. Nocturna heter den. Sen hittade jag Insidious 3! Älskar de filmerna. Och en We are still here fanns oxå. EXCITING! 
 
Såg nån förut som handlade om en tjej som blev smittad med något. Den började bra men slutet sög haha. IT HAD POTENTIAL. Men nej. Och tvåan var ännu sämre x(
 
Ska väl försöka få min man att slita sig från spelet och kolla på något med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback