25/9-15

2015-09-26 14:56:15
Allmänt Kommentarer (0)
Hola! Igår var vi på överraskningsmiddag på Vinvalvet, för John som fyllde 28! Jag och Johannes och Sinan dök upp först så vi satte oss på rad så vi hamnade bakom en dörr, så när John och Ulle kom så såg han inte oss haha! Han fick tro att det bara var han och Ulle som skulle äta middag, fett kul. Sen kom Walle oxå. Min nota gick på 500 spänn 😂 men gott med tapas!

Därefter gick vi till Marie Laveau. Dom säljer fan alkohol-isglass! Fick rabatt på min öl, det var nice. The bartender was like “64.” Och jag la fram 60kr i kontanter. And he was like “60! Det är lugnt!” Halva inne sa Johannes. Haha.

The gang

We have boobs!


Gillar min kamerapryl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback