27/9-15

2015-09-28 00:20:27
Allmänt Kommentarer (0)
Greetings. Kattis fyllde år i onsdags, så vi firade henne igår. Först vart det massa massa mat hemma hos henne och sen åkte vi iväg till Marie Laveau, typ 20 pers haha, älskar vårt feta gäng. Vart asfull som vanligt, men allt gick bra ändå. Dansade som fan vid DJ båset!

När stället stängde åkte jag, Maggie och vit hem till Johanna och satt där till typ 6 imorse. Var lagomt död när jag vaknade idag.. Gick upp vid 17 xD

Fick the Sims 4 av min man så jag satt och spelade det hela natten medan han spelade Destiny på ps4. Vi letade även efter blood moon, men det var för molnigt så det gick inte :/ la oss typ sju haha..

Typ inte ens hälften av the gang

Joel!

Pannacotta 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback