Haha, lite roliga saker som folk sagt

2015-09-21 03:52:00
Sayings ♥ Kommentarer (1)
Det börjar bli kö på sleven så dom öppnar en ny kassa och ropar “ledig kassa!”, varpå min bror utbrister “ledig kassa! Ring ALLA!”
 
“Ben mot ben, vi kan göra elden.”
- Joel, om mig och honom, för att vi är smala.
 
Joel: Jag bor där, längst upp till vänster.
Jag: Längst upp?! Är det inte läskigt?
Joel: .. Det är två våningar?
(trodde han menade ett annat hus)
 
“Var du tvungen att googla på ‘strimla’?”
- Johannes, till mig, som inte vet vad strimla är xD
 
Joel: Jag hade inte bangat på henne. (Leela från Futurama)
Alexis: Hon har ETT öga! Joel!

“Dom var fett bekväma men det såg ut som jag skulle göra en piruett vilken minut som helst.”
- Andres, om ett par H&M-byxor.
 
Vi pratar om X-men hos John;
Jag: Dom spruta massa saker för att..!
Armand: Vad har du kollat på? Xxx-men?
(jag menade att han tog sprutor för att hans ben skulle funka hahaha)
 
Johannes: Det räcker med att jag ser en bild på dina bröst så är det kört.
Jag: Vad är kört?
Johannes: Allt! Vit flagga! [viftar]
 
Jag är typ flummig när jag halvsover, hör grejer men drömmer typ samtidigt, this went down igår natt:
Johannes: Jag säger ett djur så får du upprepa det och komma ihåg det imorn.
Jag: Mm..
Johannes: Kyckling.
Jag: Thaiwok.
Johannes: Vad sa du?
Jag: Jag sa.. Indien.
Sen garvade vi i 100 år för att det helt undgick mig att han menade djuret kyckling.
 
"KOLLA VILKEN TJEJ JAG HAR!"
- Johannes, när jag fick en biljardboll i hålet efter 100 försök.
 
“Mut sehän sano että se on niin väsynyt että se nukkuu.”
“Niin paitsi kun toi haukkuu.”
“Se ääni on kyl sellainen että se herättää kuolleetkin.”

"JAG SHAKE:AR GÄRNA MITT ASS FÖR DIG, MEN INTE DÄR!"
- Amanda till Karl, om Bonden bar

Kommentarer
Postat av: Deniz

hahaha "thaiwok"!! ÅH, känner igen det där med att prata om helt weird stuff när man halvsover!
Pratade i telefon nångång med en kompis oh hon ba: Deniz håller du på att somna? Och jag ba: nä, jag kollar på klänningar på Instagram så drömmer jag om att jag kollar på blåa balklänningar på Insta typ sån som Askungen har på balen hahaha

Svar: Jaaa hahaha asså herregud skitroligt 😂 man blir så knäpp!
Irmelin

2015-09-22 @ 21:21:29
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback