Och lite från det gångna året 2013

2015-09-15 23:46:00
Pictures Kommentarer (0)
 
RHODOS - that time when
- vi hittade jordgubbssolero och mojitoglass!
- vi hittade en åsna på någons gård.
- vi festade sönder till kl 6 på morgonen och hade askuuuul!
- vi vandrade sönder och jag ville dö.
- vi hittade szoppe.
- vi hittade en finsk butik.
- vi köpte två drinkar och fick tio shots.
- en man sålde dricka på stranden och jag köpte en kokoscider.
 
LONDON - that time when
- vi hälsade på roham.
- vi åkte typ en timme med tåg för att komma till någon stor outlet!
- en gammal man spelade trummor och sjöng nånstans i centrum.
- Johannes lämnade mig ensam mitt i London, och jag lyckades ta mig till flygplatsen själv.
 
KORFU - that time when
- Johannes tog dykcertifikat som tog fyra dagar att få och jag chillade på stranden under tiden.
- vi hittade Nick, en rolig prickfrån England som spenderade alla sina somrar på Korfu.
- Vi åt glass på en restaurang som hette Smurf.
- Det var beach party.
 
FINLAND - that time when
- jag blev jätteglad över att få träffa Wilma efter tre veckor isär.
- vi var på Särkänniemi.
- Johannes gick runt med en stor spritflaska i bakfickan.
- vi hittade gammelmormors solglasögon.
- vi köpte nån OLVI med roliga smaker
- vi myste med lite charkuterier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback