Solsidan 4x09

2015-09-21 07:51:00
Filmer & Serier Kommentarer (0)

“Asså du ser ut som en ekobrottsling. Juryn kommer titta på dig och tänka att den där kostymen kostar mer än vad de tjänar i månaden.”
“Asså.. Vi har ingen ‘jury’ i Sverige, Mickan.”
“Klä dig som vanligt folk! Tänk lite svennigt.”
“Fredde banan?”

“Asså du ser ut som en dokusåpa-idiot.”
“Men det är såhär folk ser ut.”
“Nej, det är sådär kungen av Tylösand klär sig.”
“Jaha.. Så att stilmässigt ska jag placera mig nånstans mellan ceviamannen och Jockiboy.”
“Jag vill att du klär dig i nåt neutralt, som inte väcker uppmärksamhet.”
“Men ännu mer neutralt än det här?”

“Du ser ut som en sexförbrytare.”
“Va?!”
“Nu vet jag; vitt! Det är oskuldens färg. Klä dig i nåt vitt!”
“Jag ska på rättegång, jag ska inte på nån jävla Kent-konsert!”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback