6/4-16

2016-04-06 16:39:57
Allmänt Kommentarer (0)
Zzz.. Följde med Johannes till läkaren imorse för att byta hans medicin och sånt. Hatar att det är så jävla dyrt med SL biljetter, min resa fram och tillbaka till Upplands Väsby blev 108 kr? Kan ni tänka er? Undrar lite vad som händer i deras hjärnor, det är ju inte okej nånstans. Jesus.

Nu är vi hemma. Funderar på om man skulle försöka vara lite snäll mot djuren och bli vegetarian. Egentligen så vill jag ju bli vegan, men det har jag inte råd för, än i alla fall. Kanske i framtiden. Men tänkte att man kunde äta mindre kött, mer sällan. Och bara ekologiskt när man väl gör det. Önskar att alla kunde lämna djuren ifred.. Och det här får mig att vilja jobba med djur, kanske på nån rescue grej eller något!

Igår såg vi som sagt The Boy, och den hade potential, men slutet fuckade hela filmen haha. Såg lite ut som om det kommer en tvåa oxå, men ugh jag vet inte, så himla dåligt slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback