14/2-16

2016-02-15 00:18:40
Allmänt Kommentarer (0)
Katastrof. Fick värsta arga smsen av Simona idag och man ba asså nej. Hon betedde sig riktigt illa på sin egen fest och börjar flippa på andra. Vi från orten kände oss väldigt diskriminerade och sen började hon prata fett nedlåtande om mig, PÅ SMS. Man ba asså du kan väl åtminstone säga det to my face. Vi sa att vi skulle ses och prata men jag kan inte sånt, kan inte behärska mig och det blir kaos. Bryr mig inte så mkt egentligen, vill mest bara inte att hon ska få rätt. Alla är dock sura på henne ändå så tror hon börjar förstå att det är hon som gör fel.

Anyhow, ganska död alla hjärtans dag hos oss. Vi åt pizza och kollade på film en stund. Vi får exchanga presenter en annan gång. Han la sig vid 21 för han ska till doktorn imorn. Så jag sitter och leker med luren i köket haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback