rest of the day

2016-02-01 21:56:00
Allmänt Kommentarer (0)
ah fick välja mellan att stanna kvar månaden ut eller gå hem, så jag valde att gå hem istället för att jobba för nåt fett oseriöst företag som försöker få sina anställda att må skit. Jag är rätt säker på att hon typ ville anställa nån kompis eller nåt, för det där är fan inte normalt.

Men fuck that, vi var på K-rauta idag igen och köpte klinker och beställde duschdörrar och toalett. Micke fixade upp kaklet på väggen här hemma under tiden. Så imorn blir det golvet och dagen efter det har vi nog en toalett!
 
För övrigt är jag helt död idag för att jag sov så dåligt. Det känns som klockan är typ tolv nu eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback