11/1-16

2016-01-11 17:40:00
Allmänt Kommentarer (0)
Gjorde en Katy Perry sminkning till min brors 32-års fest med lite guld, turkost och lila :D

Hade tänkt ta det lugnt med festandet efter nyår men sen fyllde min bror år i lördags, så jag och Johannes drog dit. Vi hade tänkt överraska honom men han hann komma hem innan folk hann dit XD men det blev bra och trevligt ändå. Kom hem 7 igår morse och var lagom död hela dagen. Var uppe lite på dagen men gick och la mig sen igen och har typ aldrig vart med om skönare sömn asså, det var stört!
 
 
 
Idag har jag bara degat i sängen och hjälpt mamma lite med att rensa badrummet då vi ska börja renovera imorgon. Skulle vilja umgås med Johannes, men han vill bara spela, så försöker få honom att sakna mig genom att inte vara där med honom hehehe.
 
Blir nog flytt till Slussen imorgon med tanke på att vi inte kommer ha toalett eller dusch på typ fyra dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback