14/1-16

2016-01-14 14:50:04
Allmänt Kommentarer (1)
Hade typ glömt hur underbart det är med snö, hade inte varit ute på länge innan igår då jag hade tid his min urolog. Kände ba att jag kunde andas och dagsljus är så underbart. Vet inte varför jag gör såhär mot mig själv, men tror att jag är lite ledsen i vardagen bara, vilket gör att jag inte har lust att göra annat än sitta hemma. Är så jävla missnöjd med allt..

Vi ska börja renovera badrummet imorgon vilket betyder att vi måste duscha och gå på toa nån annanstans. Hade typ tänkt att jag och Johannes skulle vara hos hans bror som är i Kanada, men det känns som vi behöver tid ifrån varandra.. Fett jobbigt asså.

Kommentarer
Postat av: Deniz

Har varit likadan senaste tiden, har bara suttit hemma och känt mig depppig. Sovit typ hela dagarna och inte velat göra något alls...

Svar: det är typ vintern oxå tror jag :/ man måste gå ut när det fortfarande är ljust! ska göra det imorn och dricka vin fastän det inte är kväll!!
Irmelin

2016-01-14 @ 22:06:47
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback