22/1-16

2016-01-23 00:18:49
Allmänt Kommentarer (0)
Spelade mitt spel rätt länge igår och när mamma kom hem från jobbet åkte vi iväg för att köpa grejer till badrummet (ingenting har hänt än typ, it's gonna take forever) men sen fanns det typ 100 av samma sak, och vi visste inte vilken sort vi skulle ha så vi åkte hem igen. Värt. Satt och spelade diablo 2 hela kvällen och sen så vart jag astrött och gick och la mig vid 2.

Och imorse vid 5 blev jag galen på Johannes för han hade suttit och spelat i nästan ett dygn. How the fuck ser man inte problemet i det? Kunde inte sova för att jag var så arg, och kunde inte gå på toa heller eftersom han stängt dörren till träningslokalen. Blir typ irriterad igen nu när jag skriver om det haha, men vi löste det sen när vi gick upp iaf.

Har typ inte gjort ett shit idag, rolig fredag. Men aja. Ska iväg och pierca näsan imorgon, kommer bort från den här hålan. Nu har vi sovit hela kvällen så han kommer antagligen inte lägga sig förrän 5 igen och så börjar min angry cirkel igen. Ska spela eller kolla på någon film en stund nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback