25/1-16

2016-01-25 14:56:10
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade imorse, kollade mitt konto och såg att jag inte fått nån lön. Fick typ panik och sen vid 14-tiden kom den tillslut. 3800, wohoo! Helt okej för tre dagar men hade ju vart kul att jobba fler då jag inte lär få jobba denna månad heller. Sökte ett annat lagerjobb häromdagen och dom ringde mig imorse, så jag måste ba ringa upp när jag är redo. Måste alltid förbereda mig mentalt haha, tycker det är så jobbigt med intervjuer och allt.

Johannes piggnade till igår så vi såg Everest filmen, den som är baserad på en verklig händelse. Blir så ledsen och klarar typ inte av såna sorgliga filmer, även om den var sjukt bra!!! Värsta feelsen. Sen såg vi lite av The Revenant, men klockan blev så mkt så vi fick lägga oss.

Idag tänkte jag dra till Ty igen, för jag är så jävla petig och måste fixa piercingen så den är perfekt. Blir lite trött på mig själv. Sen måste jag till John och hämta mina grejer och därefter köpa en tandborste till min hund haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback