27/1-16

2016-01-27 07:22:47
Allmänt Kommentarer (0)
God morgon! La mig några timmar när jag kom hem från intervjun igår, var så jävla trött efter den sömnlösa natten. Sen pallade jag inte vänta (som jag trodde) så jag hörde av mig och sa att jag ville jobba :D hon ringde mig helt taggad och ba "Det här kommer bli jättebra, Gud vad glad jag är nu!" Likewise! :D

Såg att nya X-files börjar imorgon, så började kolla på den gamla för att sen kunna fortsätta med den nya :) det var typ min brorsas favoritserie när han var liten, good times..

Sen åkte vi och storhandlade på Willy's. Hannele var med så vi åkte förbi henne efteråt på en fika :) sen hem och laga mat och sova. Och när jag vaknade imorse insåg jag att jag sovit hela natten, men Johannes var nowhere to be seen. Vi kan inte kompromissa om läggtider, jag tycker han kan lägga sig senast 3 och det tycker inte han, så då lägger han sig när jag går upp istället -.- Gud vad sur jag blir, orkar inte x)

Sitter iaf på bussen till jobbet nu, ska bli nice att träffa nya människor och så. Det enda jag är orolig över är lunchen HAHA, tänk om jag inte har nån att sitta med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback