28/1-16

2016-01-28 22:41:44
Allmänt Kommentarer (0)
Min fina plats!

Systemet knasade fett på jobbet, men hann ändå bli klar med allt. Måste dra EXAKT 17.00 eller typ nån minut över för att hinna med bussen som går 17.13, utan att springa. Kommer alltid för tidigt så skulle egentligen kunna gå tidigare haha, FLEX FOREVER!

Är ganska korkad fan, bussen jag tar åker och stannar precis utanför mitt hus typ, varför i helvete har jag tagit den från centrum?! 😂 

Kattis kom hem till oss efter jobbet, vi skulle fixa hennes cv men vi åt bara middag istället haha. Har suttit vid datorn sen dess och ska sova om typ 40 min. Fredag imorn! Ulle vill ta ett glas vin, ska se vad herr gamer säger om saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback