31/1-16

2016-01-31 21:38:53
Allmänt Kommentarer (2)
Åkte till Tyrone igår igen haha, jag var tvungen att ta ut näspiercingen för jag tyckte den satt så långt ner och jag är inte så nöjd med min näsa. Hahaha han får typ psykos på mig för att jag är så petig.  Han ville ha den där för att jag har så nätt ansikte, men vad fan, behöver inte va så söt hela tiden. "Vi ritar dit en ny nästa gång, du kan få rita dit den själv om du vill!!" Skitroligt 😂

Därefter gick jag och fikade med Jennifer och Molly. Molly satt kvar i några timmar, men jag och Jen satsade hårt och fikade i åtta timmar 😂 vi hade så jävla kul med tinder, fett underhållande!

Idag har jag vart på K-rauta och handlat grejer till badrummet. Fattas bara klinker och toalettstol!

Kommentarer
Postat av: Deniz

Håller dom fortfarande på med badrummet? :O

Svar: Asså.. -.- jaaa!!!! Tredje veckan. Insanity here i come. Rörmokaren är efterbliven o kommer aldrig
Irmelin

2016-01-31 @ 23:44:29
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

åååh, sjukt jobbigt! hade dött!

Svar: asså jaaa dör x'DDDD ska bli så jävla skönt att få det klart!
Irmelin

2016-02-01 @ 17:36:18
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback