Bad night

2016-01-26 10:05:42
Allmänt Kommentarer (0)
Asså knappt sovit inatt XD dels för att jag aldrig kan sova när jag ska upp efter att jag inte behövt gå upp på en månad typ haha, och dels för att jag är en neurotisk, kontrollerande åsna som inte kan sova om Johannes är uppe efter kl 03. Men det är lugnt för intervjun gick hur bra som helst, kan knappt tro det!! Hon var helt imponerad av mitt cv och vad jag gjort och sa direkt vilken position hon ville ge mig och herregud jag har inte varit såhär glad på länge! Hon sa att hon tyckte det kändes jättebra, men att jag ändå för säkerhets skull ska fundera nån dag och sen höra av mig om det fortfarande är intressant. Kommer ju aldrig palla vänta längre än en dag haha!

Nu hem och ha en grym dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback