late

2016-01-16 23:33:00
Allmänt Kommentarer (1)
Det var nice att vara uppe tidigt, men dom håller ju på med badrummet och idag rev dom ner all kakel och bankade sönder på väggarna, så jag fick psykos och tänkte att jag ska sover bort det bara. I ungefär tre timmar haha xD gick upp vid 13 och spelade Elder Scrolls med Johannes. Sen gick jag till gymmet och duschade och fixade mig och planerade att gå ut, men sen så hade han ingen lust så då tappade jag lusten oxå och nu sitter jag här helt sminkad och allt i onödan x) tur att jag köpte våtservetter så jag slipper springa till tvättstugan för att tvätta ansiktet iaf! Jag och mamma fifflade så man kommer in där hela natten haha, jävla jobbigt om man skulle bli nödig på natten..
 
Tänkte se nästsista delen av hunger games, kollade första för nåra dar sen och andra i förrgår. Tyckte tvåan var bättre faktiskt, så vi får se vad denna har att erbjuda.
 
Börjar lessna lite på min design som jag krigade med i år och dar.. Vill typ ha bloggen så den täcker hela sidan liksom. Jag vet inte, ska fundera.
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra'

fin sminkning :)

Svar: Åh tack!! 😘
Irmelin

2016-01-23 @ 02:18:08
URL: http://miinvardaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback