My pretty girl

2016-01-25 18:53:21
Allmänt Kommentarer (0)
Åkte till Ty och envisades med att göra hålet längre upp, men det ville han absolut inte, men för att göra mig nöjd bytte han till en mindre ring iaf :) ska byta till en ännu mindre lite senare så får vi se om jag kan vänja mig. Han sa att jag skulle ha faith, och han vet ju vad han håller på med. Skulle aldrig gå till nån annan!


Efter att vi sagt våra good byes åkte jag till Medis och köpte tandborste och skor till Wilma. Jag tycker ABSOLUT INTE man ska ha skor eller kläder på sin hund om inte det är HELT nödvändigt. Min lilla plutt får kramp i tassarna efter ungefär fem minuter, så det går inte att promenera med henne, vilket resulterar i för lite motion.. Så tänkte iaf prova det här och se hur det går. Vet att det kommer vara väldigt ovant och hemskt i början men hon har vant sig vid annat, som typ hennes jacka, så jag vet att hon klarar det :)

Sen så kom jag hit, till Johanna och Calle. Vi har ätit subway och lite sånt, ska snart iväg till John och sen förbi Johannas mor och far för att hämta en ny töjning 😍

Tjejen från jobbet jag sökte ringde igen när jag var på toa, så missade hennes samtal igen, efter att hon missat mitt haha, vi ba ringde om varandra. Sen svarade hon dock när jag ringde upp igen och sa att hon vill att jag drar dit på intervju imorn kl 9. Jag har typ aldrig varit såhär glad över nåt sånt förut, vill verkligen ha det här jobbet.. Sen att hon var supertrevlig och finsk dessutom, gjorde saken ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback