30/6-16

2016-06-30 17:01:14
Allmänt Kommentarer (0)

Denna vecka har gått snabbt. Träffat nya människor på jobbet which I love, det är underbart när man klickar med folk!

Fick äntligen en uppgift av Mankan, han har alltid så roliga saker som man ska fixa haha, var fan länge sen sist! När jag var klar sa han "fan du är bra!" 😍

Träffade min psykolog idag, med mamma denna gång. Han intervjuade oss för att fån reda på hur jag var som barn och så. Vill inte sluta träffa honom efter att utredningen är klar, men hur får man fortsätta? Vill ju liksom fortfarande ha någon att prata med.

Igår var vi runt lite med mamma, jag köpte en sänghimmel från Ikea och nån topp på JC's rea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback