6/3-16

2016-03-06 11:04:26
Allmänt Kommentarer (0)
Johannes har börjat få blåsor i munnen av sin medicin, och det var inte förrän igår jag fick nog och skulle läsa om biverkningarna på fass, och då stod det att man genast ska ta kontakt med sin läkare om man börjar få blåsor för det kan leda till nån livshotande sjukdom?! Så nu kommer jag såklart vara orolig hela denna dag för vi kan inte ringa förrän imorgon x(

Var på No Name igår igen och fick höra Hannes musik. Han var jätte duktig :)

Glömde dricka vatten när jag kom hem så drömde om en ny Absolut Vodka med persika och mango smak som inte smakade nån sprit alls, bara juice haha, den var typ gul oxå, och så fick man med två shotglas XD sen drömde jag oxå att jag drack fett med vatten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback