25/5-16

2016-05-25 06:20:15
Allmänt Kommentarer (3)
Mår så dåligt så jag orkar inte skriva. Men försöker nu så jag kommer ihåg vad som händer i mitt liv.

Alexis helgen var sådär. Första kvällen fick jag en panikattack i Alex kök o skrek och grät, och kvällen efter retade folk mig så jag grät två gånger då oxå haha. Överkänslig för mitt förhållande går i kras. Låt aldrig någon ni bryr er om börja med antidepp. Man blir helt personlighetsförändrad. Känner inte igen min man, han är iskall.

Jobbar nu igen och timingen kunde inte vara värre, mår så dåligt så det hjälper inte ens.. Sov 11 timmar inatt, är så jävla slut. Har ont överallt och känner mig nervös varje sekund..

Kommentarer
Postat av: Deniz

åh :(, hur går det nu med antidepp? Hoppas verkligen det blir bättre! Tar så mycket på en själv när någon får såna personlighetsförändringar :/

Svar: Det går okej typ, vet inte riktigt. Jag är sånt jävla kontrollfreak och mår dåligt av att inte kunna kontrollera detta. Han vet inte vad han vill ha för effekt och så, han säger bara att han ska äta dom tills han mår bättre, och det är lite fel inställning. Det är inte magi, dom är bara ett hjälpmedel liksom. Men vi får se.. Thanks for asking ❤️ hur är det hos dig, hur mår din mor? Och du..
Irmelin

2016-05-31 @ 16:12:32
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

Oh, hoppas han ändå börjar må lite bättre så småningom! Men inställningen är ju tyvärr fel. Sen finns det ju dom som slutar må dåligt av antidepp men som är mer döda än levande i perosonligheten :/

Det är lite upp och ner hos mig. Kärlekslivet är on top ena dagen och sedan är det bråk i 5 dagar men långdistans och idiot från hans sida påverkar bråken rätt mycket men annars mår jag bra :).
Mamma mår också bra, vet inte om jag berättade det men det var ingen tumör utan efter att dom undersökt njuren så visade sig att det "bara" var blodförgiftning i själva njuren så tur i oturen!

Svar: Ja det hoppas jag oxå ❤️ vi får se helt enkelt..

I know the feeling, guys are stupid. Alltid deras fel XD

Jaa vilken lättnad!!! Undrar hur man får blodförgiftning där..
Irmelin

2016-06-06 @ 00:57:19
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

Jaa, guys är verkligen såå dumma! xD

Undrar också det... men kunde bli till följd av att man blivit smittad av nån bakterie om jag minns rätt :S

Svar: Okej okej, men tur att det löste sig ❤️

Vi har gjort slut IGEN. Och som om inte det räckte låg han med nån annan första dan XD killar är efterblivna. Även om det inte betydde nåt. Så börja han kriga efteråt som vanligt, lite sent..
Irmelin

2016-06-07 @ 22:10:52
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback