13/9-16

2016-09-13 11:22:00
Allmänt Kommentarer (0)

Hej! Känslan av att vara gammal har inte gått över. Helgerna har spenderats hemma framför en film och tv-spel. Har verkligen inte haft nån lust att festa, ännu mindre att bli bakis. Is this what life is? Lovar att jag kommer få en ålderskris tidigt.. Well shit. Har iaf spelat igenom Ratchet & Clank och idag kommer min favorit Dead Rising ut på ps4! Måste köpa det 😁 och resident evil 4!

På tal om något helt annat som är bra, så hittade jag en gammal klasskompis som jag tänkt på väldigt mkt, på insta. Hon försvann typ ba poff efter att vi gick ut 9an och nu är hon tillbaka i mitt liv ba wow. Vi ska ses nästa helg och det känns superkuuuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback