Läggdags

2010-03-19 00:29:00
Allmänt Kommentarer (0)
Badade hunden för ett tag sen, och efteråt när jag skulle frisera henne (haha!), och borsta och göra lite snygg, så skrek hon och sprattlade som en liten barnrumpa. Hundar är ganska lika barn egentligen.. haha, min lilla Dolly. Försöker alltid få henne att bli lite macho, men naej hon kommer nog alltid vara en liten fjanthund som gråter över minsta lilla. Haha, min lilla Dolly, once again.

Och Jonna hjälpte mig med Kossgrejen. Man skulle skriva i nån sak på hemsidan att min sak är sönder, so I did. Sen så ska man tydligen få nya grejsimojsar hem i brevlådan. Bra service! Thank you darling ♥


ASSÅ OMG DET HÄR ÄR HELT SJUKT; har tappat min lur typ 560 gånger idag. Vart jag än har den så ramlar den, bordet, fåtöljen, mitt knä, fattar inte grejen?! Brukar fan aldrig aldrig tappa den, I'm very careful.

Och nu ska jag gå lägga mig och smsa med mannen. Förhoppningsvis HE HE (a) Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback