15/4-09

2009-04-15 23:09:59
Allmänt Kommentarer (0)

Kyssfeber or something. 5 blåsor i munnen, 3 små uppe 2 stora nere. Och 3 på tungan. Ont i tänderna oxå, och tandköttet är knullat. Jättelätt att äta fan (y) Har även ont i ögonen när jag kollar åt sidorna, vilket oftast tyder på feber. Det skulle även förklara varför jag känner mig yr och svag, men jag vet inte. Mitt huvud håller på att explodera och så har jag ont i halsen oxå + mandlarna. FUCK MEN!

Som ni kanske förstår har jag bara legat i sängen hela dagen, och kollat på Skins.
Förövrigt mår jag mkt bättre mentalt än vad jag gjorde igår. Förutom att det känns tooooomt! :o
And, tvättstugan here I come! (6)

Barney: You need that thing that makes you a guy!
Marshall: Oh, I have that thing that makes me a guy, maybe even a guy and a half!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback