19/4-09

2009-04-19 16:34:51
Allmänt Kommentarer (0)
Inget att skriva om igår, förutom att jag kollade på disneyfilmer (a), och kände mig tidig då jag la mig vid 2. Dock somnade jag inte förrän vid 5, fucking mun! Nu är läpparna helt gula av var och torra och hårda (tungan mår dock bättre). Kan knappt röra på munnen, helt förlamad, riktig botox fan xD Och har bara kunnat äta yoghurt och nudlar, så jag har säkert gått ner i vikt som en dåre. Kan inte nån bara komma o skära av mig läpparna? :(
Krigade dessutom i en kvart med att borsta tänderna med en bebistandborste(!) och det blödde inte lite ska ni veta. Dreglade även en massa. Nu sitter jag här med en frysklamp attached to my mouth och försöker få ner svullnaden.
Nice to live one more day :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback