23/4-09

2009-04-23 23:59:04
Allmänt Kommentarer (2)
Snart är det maaaaaaaj! Undra vad som händer på valborg.. Bra väder är allt jag begär, (och att kameran inte tappas bort) resten får ödet ta hand om. Äsch, lets återkomma till det, now stuff about today:
Jag åt fixpinnar (haha nico) bara för att jag kan, cause I'm officialy out of blåsor! Nu är det baaara mina jävla läppar kvar, så hurry hurry curry läkning, har fan suttit inne i två veckor nu, vill uuut och förverkliga min tvättstugedröm! Which brings me to att jag var ute på min gård med Kattis ett tag idag. Det var sköönt, nästan som att återfödas. Men still bara på gården, vill ut och se världen, utan att skämmas över min fulhet xD Och imorn är det fredag oxå, här missar vi helger :/ Skulle ju kunna gömma mig i "sjalkläder" eller nåt, but that's just weird..
Som ni kanske märker är (var?) jag väldigt hypad idag, tänk vad mkt lite friskhet kan göra :D
Anyways så har jag nationella imorn, men kan tyvärr inte gå pga min fulhet. Alla på tåget skulle bli rädda och tro att jag var ett sårmonster eller nåt, not so likable, so I'll pass.

Förövrigt vill jag ha 'Fresita Sparkling Rose', som är ett bubbelvin med jordgubbssmak.
Eller så vill jag göra en egen 'Frozen Strawberry Daiquiri'

En sista sak: EMMA BLIR AV MED SOVA-ÖVER-HOS-KILLE OSKULDEN IMORN. I'm proud (a)

Kommentarer
Postat av: hesten

HAHA vad vill du, du skriver saker om mig som inte ens ujag skriver xD

2009-04-26 @ 23:36:42
Postat av: åsnan

men ingen kollar ändå :/

2009-04-30 @ 00:20:43
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback