28/4-09

2009-04-28 21:37:50
Allmänt Kommentarer (0)
Raka benen 8 på morgonen när man är helt död is the shiet! (Ebba told me nåt om att killhyvlar är effektivare, gotta try!)
Som ni säkert förstår gick jag till skolan.. Trots att jag sov som en kratta då min mage tog kål på mig hela gårdagen, natten och fortfarande gör. Direkt när man blivit frisk kommer nåt annat ont och förstör.. Jävla äggstockar!(?)
Anyway så hade jag fucking muntliga nationella i engelska, som jag gjorde med Antoinett. Och jag tror det gick bra :* Senare inhandlade jag även tishan jag blev kär i för nån dag sen, och en annan. Wiiie för det! Nu fattas bara en massa fina trosor. Vill ha volanger and stuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback