29/4-09

2009-04-30 00:17:07
Allmänt Kommentarer (0)
La mig (enligt mig) väldigt tidigt igår, typ nångång vid halv 2 tror jag t.o.m. Ändå kom jag inte upp på morgonen, vaknade varken av väckarklockan eller när mamma försökte väcka mig. Fast det var ganska bra ändå, vi hade nämligen modevisning i skolan, och med min tur skulle jag säkert ramlat av scenen eller nåt x) Det dåliga är att jag missade sylektionen och jag ligger redan galet mkt efter, eftersom jag var borta i 2 veckor när jag var sjuk.. Missade även dubbellektionerna. Här går det bra!

Vid 19 åkte jag till byn och var med Kattis. Spiros och Crille var även där ett tag och ritade lite fina grejer. Sen träffade vi på Jonna och efter det dök Theo upp, och Nicole kom några min senare. Efter det kom Barre och Eddin. Även Maggan joinade oss. Och alla drack upp min dricka (y) Haha värsta träffa-massa-folk-dagen idag ju :D Tvätta Kattis hår som en idiot is the shit oxå, värsta upplevelsen x)

Förövrigt är det valborg imorn! Och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på.. I like people who planerar, och såna har jag bara en av, her name is EMMA, och hon har inte hunnit bestämma vad hon ska göra, så har inte kunnat planera :/

HITTADE EN SPINDEL PÅ MITT GOLV NYSS! men mamma dödade den :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback