12/8-09

2009-08-12 17:45:15
Allmänt Kommentarer (0)
Tjenafan! Kom precis från synundersökningen och jakten efter min kära klänning som inte fanns. Where aaare you?!
På synundersökningen sa dom att jag MÅSTE ha glasögon på mig när jag kör, kul att vara nästan blind (y)

Nu sitter jag och väntar på att bror ska hoppa ut från duschen, så jag kan duscha och göra mig klar inför min date med Ems. Känns lite roligt att han duschar hos oss, lite som old times :D JUSTE! Innan vi kom hem hit, köpte han en Smirnoff ice till mig.. Och påpekade att dom inte är kul och dricka för att dom innehåller så lite alkohol, haha.

Förövrigt är folk asses, Irene gets ångest :(

I don't believe you
When you say you don't need me anymore

So don't pretend to not love me at all

Cause every night

The passion's there

So it's got to be right,

Right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback