16/8-09

2009-08-16 16:56:38
Allmänt Kommentarer (0)
La mig vid 6 imorse, pga fixning av bilder hela natten. Jävla Turkiet! Soo jag vaknade iaf 15.40 (crap!) och dagen kommer försvinna in a second pga min seghet once again :( Nu ska jag iaf duscha och käkaaaa, så jag inte missar HELA dagen.

OCH JÄVLA BANANER!!! SKOLAN BÖRJAR OM 3 DAGAR! 3 DAGAR!!! OH I DIIIE! Hur ska det här gå, I don't wannaaaa :( Need viljestyrka! Give it to me, give it to me (8) Och dessutom har jag inte ens lämnat tillbaka böckerna från förra året! xD Sista: ÅNGEEEEEEEEEST!

jannis säger:

men du somnar ju inte! its impossible

joel säger:

Då missar ja ju tid me dig

haallå

vill ju se dina ticks näru sover

jannis säger:

hahaha tell me about dom

joel säger:

Haha vadå som en godnatt saga

De va en gång en flicka som hette irene

Hon skakar o rycker o kliar sig när hon sover


joel säger:

mm, om vi ska va änny nuttigare tar vi bort gulan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback