24/8-09

2009-08-24 16:51:41
Allmänt Kommentarer (0)

Herregud! Smart som jag är, drog jag till skolan så jag var där 8.30, fast vi skulle börja 09.50 (y) Satt och var ful och skrev lite shit på skolgården under tiden. Sen kom Izabelle och garvade åt mig :D
Och min lärare är fan skön i huvet, she was like: "Klarar du av att ta emot information?" Som att jag var helt hjärndöd..

jag sa att nico var hans man;
joel säger:

Ska också va dryg o börja säga sådär "din man"

:( !!

jannis säger:

men hahha! :(

joel säger:

de sant

(6)

O du får inte bli sur lr nått (y)

jannis säger:

haha okej :D

joel säger:

Good good

DIN MAN ringde nyss

så jag ska typ dra nu

och träffa DIN MAN och david

jannis säger:

hahah xD sjuk du e

joel säger:

ska ba fråga om min man vill med

o träffa din man o david i sumpan

.. k de vart tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback