27/8-09

2009-08-27 23:51:08
Allmänt Kommentarer (0)
Bästa dagen på länge spenderades med älskling. And god it feels good to say it: älskliiiing!
Anyways, eftersom Kattis skulle börja jobba 16 och vi ändå skulle dra och käka nångång då, bestämde vi oss för att käka med henne (lifesaver!). Var lite knas i början och jag trodde det skulle gå åt helvete. JUSTE HAHA, orkade inte äta allt så Linda tog emot mina rester :D Därefter satte vi oss iaf nånstans vid Jimstället (god I gotta change the name), och pratade lite bajs. Sen vandrade vi till byn (träffade Heikki påvägen, who asked something about boyfriend) och satt vid bänken hela dagen. But it was okay, cause you were with me. Maggan kom oxå förbi några gånger. And när jag skulle dra, kom Kattis. Så nu är man hemma..

Adem goes like: "Kan du säga att jag måste se hennes ansikte, annars jag skjuter dig!"
i tron om att jag var nån grekisk tjej.

"Kommer inte ha nåra kinder kvar snart!"
"Det är lugnt.. Dom är oxå mina."
"Hela DU är min."
"Mm.. Och jag älskar dig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback