2/8-09

2009-08-02 19:49:57
Filmer & Serier Kommentarer (0)
Goddagens! Idag har jag (äntligen!) städat halva lägenheten med Maggan. Kul när det är lite freshness. Och dessutom hjälpte hon mig att sortera mina kläder och sånt, nu är det bara underkläderna kvar. Hittade 18 BH:ar! Om inte mer. Can you believe it? Och alla lådor är helt överfyllda med kläder. Spelar ingen roll vilken sort jag lägger vart, alla lådor typ exploderar xD I give you two words: TOO MUCH.

Ingen aning om vad vi ska göra sen, I'll let faith decide.

Igår drack vi som sagt. Riktigt äckligt var det. Sjöng gjorde vi oxå, och Joel ägde mig på Promiscuous :(
Senare försökte jag vara social men råkade somna. Sorry about that.

Kollade på Twilight med Jonna för nåra dar sen. And I can't wait to get to see 'New Moon'. November..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback