30/7-09 - 31/7-09

2009-08-01 03:22:33
Allmänt Kommentarer (0)
Igår satt vi hos mig och gjorde absolut ingenting. Kattis la sig tidigt och Joel låg på en matta tills jag somnade, och movade sen till soffan.

Idag var jag först hemma med Jonna. Vi kollade bl.a. på Twilight. Senare kom Maggan och vi gick till centrum och åt. Det tog dock 100 år för mig att bestämma mig för vad jag skulle äta. Tog tillslut Tikka Masala, och smakade Maggans sushi, som faktiskt var helt okej. Såg även Konsum-snubben och dog. Vi köpte chips och skit till filmen vi planerat att se. Senare kom Musse och Kattis och vi kollade på Grease. Lika rolig varje gång, men sen fick jag mensvärk. Haha :(

HAHA Jonna råkade ta en klunk vodka i tron om att det var loka xD

Och Batman för fan! I get it now.. The fan thing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback