igår - 30/8-09

2009-08-30 13:44:55
Allmänt Kommentarer (0)
Igår satt vi i en skog och drack och jag fick en fästing på magen, och later on hamnade vi hos Maggans brorsa. Jag har dock inget minne av att vi åkt buss, but I know we did. Och på nåt skumt sätt lyckades vi även dra med oss Chrille. Där dracks det iaf lite till, röktes vattenpipa, sjöngs singstar och lektes lebbar. Vi hade även turen att stanna till vid 2, då Carina skulle hämta oss med bileeeeeen och hade svårigheter att hitta (a)
Det första jag hörde när jag steg ut ur bilen var "Ta av dig skorna!!". Killen är galen. Satt ute med min man till 4 and then we went home. And then I got a: "Saknar dig redan tjockis."

Hade även lite svårt att tro på att det är 30de idag.
So I was like: "Neeeeej det kan inte vara det!"

Idag har jag årets mensvärk och döööööör! Om det varar länge vet jag inte om jag ska ut ens. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback