31/8-09

2009-08-31 17:44:08
Allmänt Kommentarer (0)
Tjatja, kom precis hem från vad jag skulle vilja kalla en social skoldag. Pratade jättemkt med Melanie, its a miracle! Om nån är intresserad så har jag haft på mig klackskor (som folket dog för) sen 9 imorse, vilket göööör.. 8 timmar! And my feet still aren't dying. Kanske liiite då, men inte värsta. Bra skor må jag säga! :D

Gick på nåt jävla möte och flippade på lärarhororna. Blabla sen har jag bara vandrat runt i affärer med Ebba.

Och min mobil fuckade ur nångång under dagen, och efter att jag återställt skiten visar klockan nu 00.59. Fick även 100 sms när jag väntade på tåget, folk undrade nog..

Btw! Träffade Abdiiiii på vägen till skolan! Killen är heeelt underbar, stor saknad <3

Och juste! Kvinnan skrev att hon pratat med pappa och bett honom skriva till mig. Än har det inte hänt, så vi får se. Hon sa även att hon ska ge honom mitt nummer ikväll. Ska dock ändå inte få hopp, han sviker mig nog ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback