4/8-09 Födelsedagsbarn!

2009-08-04 16:43:38
Allmänt Kommentarer (0)
Nu är det på riktigt; Irene fyller 18! Vill dock inte bli äldre, om jag fick välja skulle det ta slut här, det här är perfekt. Trodde även att folk hade glömt bort och att jag inte skulle få några gratulationer, men som tur var hade jag fel (a)
Önskar dessutom att Ems var här..

Just nu sitter jag i underkläder och försöker komma på vad jag ska ta på mig. Som vanligt då, haha. Folket lämnade mig och drog till gallerian för 100 år sen, dags att komma tbx nu känner jag.. Sen måste jag käka nånting och vänta på att Maggan bringar spriten, och sen blir det fusk-utgång. Jävla tisdag x) Men nu ska jag gå och rota i garderoben, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback