5/8-09

2009-08-05 17:02:38
Allmänt Kommentarer (0)

Alåå! Sitter och kollar på tv med Nicole och Maggan. Vi såg 'I know who killed me' för tredje gången, och jag fattar fortfarande ingenting. Knasigaste filmen ever.. Fast sexscenen gillar vi dock haha! :D
Kattis är påväg hit, trots att jag var en idiot igår. Jag borde inte få dricka, spriten gör mig bara ännu mer cp när dagen redan börjat dåligt. Var fett irriterad och allt var fel, helt galen.. 
Nog om det, kvällen började i pizzerian, och vi hade redan beställt allt när jag var tvungen och gå tbx hem och hämta PASSET, för folk stressade mig så jag glömde. Vi tog nåra Smirnoff Ice, och jag ska aldrig ut fan, man blir fattig som en kyrkråtta! Får nöja mig med importvodka x) Därefter gick vi iaf hem till mig och drack drinkar och tequlia i samband med "Jag har aldrig", vilket inte var så trevligt :D Ramlade en gång oxå.
När allt dog sov jag på madrass och min näsa rann sönder sig hela natten. Very freshhhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback