6/8-09 - 7/8-09

2009-08-08 15:43:39
Allmänt Kommentarer (0)
I torsdags la jag pussel med Kattis och Jannis, som anlände this day.

Igår kom bestaven äntligen hem! Fatta vad glad jag blev när jag upptäckte detta on my fuzzbook:
bestaven
Det första vi gjorde var att köpa cola (och tuggummi) att skölja ner nåra droppar av tequilan som blev kvar hos mig. VARNING! Inte världens bästa blandning. Efter den minimala mängden av alkohol ville vi ha mer, så vi blev tragiska och drack upp hennes minimala mängd baileys. Vi campade även hos hennes syrra ett tag, lonelyboys with donkenmat. Satt och kollade på nåt übergammalt program i brist på kanalkunskap.
Later on satt vi ute och jag slog min lur gul och blå. Not that it märks (a) och much later ringde mannen min och var gullig. Folk dom spyr while they're on the phone.

- "Varför?"
- "För jag säger så."
- "Och vem är du?"
- "Vem är jag.."
- "Ja."
- "Jag är din man."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback