8/8-09 Invigning! - 9/8-09

2009-08-09 12:53:51
Allmänt Kommentarer (0)
Igår stressade jag sönder mig letandes efter kläder och skor att ha på mig when going out, från klockan 14 till 21.. I 7 timmar! Jag tror helt seriöst att jag provade allt jag äger xD Och inte ens då hittade jag, så vi vart liiiiiite sena och fick sitta på Nivå hela kvällen, fett tragiskt. Vi lyckades dock få med oss boysen, vilket ägde :D Men det stör mitt liv att jag måste vandra runt med pass! (The Perfectionist in me talking) Och att jag köpte en shotbricka och en fet tequila shot + lite annat, men vart bara lullig. I think I gotta take a break, to be able to get drunk..

Irene fick ragg:
*ler*
*skålar*
- "Hoppas vi ses senare."


Idag tänker jag:
Herregud, skolan börjar om 10 dagar! Varför måste jag börja så tidigt fööör? :o
Nu fick jag ångest, så jag ska gå till centrum och trösta mig själv med ett par klackskor. Puss :(
Senare hoppas jag att jag kan träffa Ems och hitta på nåt riktigt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback