After the sun's gone down

2009-08-15 02:35:55
Allmänt Kommentarer (3)
It obviously didn't go enligt planerna, vi var sena (sorry, my bad), så Laura orkade inte komma. + Alla tältsaker var stängda, så efter nåra minuters lyssnande på MJs musik, drog trion och käkade på Donken istället. Flummigt värre! Därefter vandrade vi runt lite, och Maggan lekte turist och fotade allt hon såg xD På tåget hem satt killen mittemot mig och kollade på mig fett mkt och log, and I was like "Who's this guy?" Tillslut kom det fram att han gått i MIN KLASS, i Rbyskolan. I was like "WTF?!" Huuur kan man inte komma ihåg en ganska goodlooking boy? Makes me think att han gick i nån grupp för dom som inte kunde bra svenska på den tiden. Vilket han obviously kan nu :D Andres-something?
Efteråt campade vi hos Birta och läste en isländsk sexbok, som btw stog brevid bibeln :D

Och min fucking tunga fastnar hela tiden i min tandställning, AJ! :(

von hest säger:

don e nog upptagna me varandra xD

jannis säger:

åsnor hela bunten.
- DON ÅSNOR -


Kommentarer
Postat av: Anonym

EEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWWWW GOOOOOOOOOOOOD!!!!

han va inte good loocking, han ser ut som en råttA!

2009-08-17 @ 18:40:29
Postat av: HESTEEN

D VA JAG""!!!

looking* xD

2009-08-17 @ 18:40:50
Postat av: åsnan

jasså du! men han va lite gullig.

2009-08-18 @ 23:54:14
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback