Ännu senare

2009-08-25 21:56:00
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (1)
Ja'a, det blev visst ingen utgång idag. Är helt galet död, sitter här i mjukiskläder och äter carnevalkex och vill sova i ett år, så folk saknar mig och att saker är bra när jag vaknar. Kan inte alla bara injiceras med sömnmedel? Fast då skulle man ju missa att jag somnar.. HAHA bad idea (a)

You know, there's this boy who always makes me feel better when I'm down. He's name is Joel! Thank you thank you :*

He's cute too:
joel. säger:
Du har dem där skrivningsskillsen jag alltid önskat mig.

Kommentarer
Postat av: LIFE OF JULIE

Vill du ha 100 nya garanterade besökare, minst!? Klicka in på min blogg och tryck på länken/bannern i gällande inlägg! Det funkar verkligen! Kram. :)

2009-08-25 @ 22:18:58
URL: http://lifeofjulie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback