Assface

2009-08-31 21:18:36
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Still waiting..
Sitter här o kollar min facebook var 10de minut. Känns extremt patetiskt, han kommer ju inte höra av sig. Jag känner det på mig, han kommer inte göra det. Och imorn när jag loggar in kommer jag ha ett oläst meddelande från kvinnan, men ingenting av pappa. Fattar inte ens att jag kan kalla honom för det, kolla vad har han gjort med mig och bror. Och även om han skulle höra av sig, vad skulle jag säga? Jag vet ju inte hur man pratar med sin pappa, jag har ju aldrig haft nån. Kommer han fråga mig vad jag gör eller gå rakt på sak? Kommer han säga förlåt och förklara eller bara prata om allmänna saker? Kommer han prata som mamma eller som nån helt annan? Kan ju alltid hoppas på att han skriver först, och ringer senare i livet.. Om vi nu lyckas hålla kontakten. Vilket helt beror på honom. - Jag tänker aldrig låta mina barns pappa behandla dom såhär. Aldrig nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback