At the end of the day

2009-08-12 01:42:17
Allmänt Kommentarer (0)

Blev varken Ung 08 eller synundersökning. Det sistnämnda tar vi imorn + legfixning. Samtidigt ska jag ta och kolla skor.
Istället tänkte jag och Ems fota lite i regnet, men det slutade regna innan vi hann så långt, så vi fotade bara i ickeregn. Därefter campade vi hos henne läsandes gamla PA-blogginlägg, vilka minnen säger jag bara :D Vi drack även 20 liter cola, min mage typ exploderade! Har dessutom ätit 3 gånger idag, it's crazy!
Senare gick jag ut med Kattis ett tag and then I came home.

jag och ems sitter och garvar åt gamla saker,
carina: vad är det som är så kul, dela med dig emma!
*ems mummlar saker och är okoncentrerad*
ems: du kan inte garva du kan inte skratta!
- du var inte där, du kan inte garva*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback