Fuck you, you bad night!

2009-08-20 23:49:56
Allmänt Kommentarer (0)
Träffade Ems och vi åt som vanligt korv med pommes mitt på gården. We are legends! Därefter blev vi sugna på att blåsa bubblor, så vi köpte såpbubblor i centrum, OCH hämtade Ems sak som gör enoooorma bubblor :D Småbarnen joinade oss såklart and it was very cute. Cassandra var skillad som foaaan :D
Senare kom Kattis, Maggan och pojkarna, som var emos. Satt där med dom tills nyss, and now I'm home.

Och vad fan är problemet, om jag inte duger som jag är så skiter vi i det här. Folk ska ALLTID hålla på att klaga på samma fucking sak! I'm actually letting it get to me now and it drives me crazy! Om inte jag slår sönder er snart..

På tal om nåt helt annat har min högra fot varit varm ett bra tag nu xD

"käka gris!"

Folk snackar om 90210:
Kattis: Oh Dylan!
Jag: Brandon är faktiskt mkt finare.
Maggan: Han liknar Jannis, det är bara därför! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback