Horkillar

2009-08-25 00:10:07
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Asså.. Jag fattar verkligen inte hur en människa lyckas göra mig såhär arg varje, varje dag. Säger fel saker, gör fel saker och har ingen aning om how to handle things! But I actually can't care too much, cause I'm stuck on you. And there's nothing I can do about it, and it sucks hästballe!!!!!! Batman, come rescue me..

Och varför ljuga? Jag skiter fullständigt i om du inte vill vara med mig, men var ärlig och SÄG DET! Lögner gör mig så jävla arg, speciellt när dom kommer från dig. Ta dina grabbar före mig varrrrrje jävla gång och spendera inte en enda dag med mig, det är lugnt. Men vad i helvete gör jag då i ditt liv? Jag vägrar ha nåt fucking sms/msn-förhållande. Fuck you now, and fuck you tomorrow. Cause I'm not getting over this.

Och sen har vi känslorna, känslorna som säger att något är fel. I always get them and they're slowly killing my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback