igår kväll - 17/8-09

2009-08-17 12:46:44
Allmänt Kommentarer (0)
På kvällen drog jag till byn och vandrade runt i vad som kunde vart en storm, med Maggan. Later on kom Joel, Jannis och David och joinade oss. Vi gick på en liten promenix med Rex, and resten av kvällen ruttnade vi på gården och Rex var horndog. Senare kom även Kattis, och så sov jag över hos henne, as always x)

Nån säger nåt om att köra bluff,
Maggan: Bluff! Du står på jorden!

Maggan:
Finns det mkt stjärnor i Afrika?
Jag: På himlen!
Jannis: Nej på marken..

Maggan berättar om gässen vid nån damm;
Hon: Det var sånhär stor ges.. Ges.. Eller vad det heter..
Jag: Gås?

Imorse hann jag inget mer än öppna ögonen, innan jag var tvungen att springa ut för att hinna hem med morsan. So here I am, halvdöd med ont i ögonen, trying to figure out what to do. Det blir nog en dusch först, and then we'll see.

gammalt:
Nicole: Kan du gå in på import?
kan du gå in på youtube*

"Hej förlåt för att jag kunde inte svara för att jag är på jobbat, jag ringar dig senare."

"Hej på dig e du ful igår eller?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback