igår kväll - 18/8-09

2009-08-19 00:51:50
Allmänt Kommentarer (2)
Igår hittade vi Jimmy(!), och konverserade ett jävla bra tag. Sen satt vi ute på gården till 4 på morgonen, it seems like det blir senare och senare för varje kväll man sitter där.
Folk är elaka och avslöjar mina secrets, vadå att jag sa att det var pinsamt? (a)

Idag var jag på Cosmonova med folk som inte ens ville komma + Emma och Maggan :D Skulle se på stjärnor men vi var sega så det blev nån VATTENgrej, and I was like peeing my pants, fett läskigt! Efteråt vandrade vi runt i museet och jag höll literally på att spy av vissa saker, + började nästan gråta när jag såg en STOR fisk. Riktig mes, please help me? :(
Efter middagen i Kista köpte jag och Ems 4 stora Burn och fick fuzzhögtalare på köpet! That is so tragic.. Vi drog iaf till byn och Molly, Laura och Felicia joinade oss with vattenpipa.

Btw har min tandställning lossnat och mina tänder dör sönder! (Vilket påminner mig om Nicos "Hon älskade sönder mig" & "Dödade sönder mig") Ska iaf försöka få dom att inte glida isär mha min bettskena! xD

OMG SKOLA IMORN! HADE HELT GLÖMT BORT DET! VILL NÅGON BE MY HERO AND SAVE ME???!!!!! Haha, take it easy! *talking to myself* Börjar ändå 13, och Ems och Maggan kommer och supportar mig.

"your öga is red"
låter som
"your öga is rädd"


Kommentarer
Postat av: jowns

vadå folk som inte ville komma :S

2009-08-22 @ 13:51:44
URL: http://threesouls.blogg.se/
Postat av: åsnan

inget :D

2009-08-22 @ 15:50:12
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback